mandag den 18. august 2008

Hvad Sørensen er den af, du gamle?!


Jeg har fundet ud af, at jeg faktisk kan lide gult - karrygult - og endda så meget, at jeg overvejer at strikke noget TIL MIG SELV i den farve på et tidspunkt, når pengepungen tillader indkøb af et større lager!! Det er faktisk Bentes skyld, altså Bente fra min fødselsdagsgruppe, for hun tillader sig nemlig at holde fødselsdag hér den 22. august, og så var jeg jo nødt til, eller rettere tvunget til, at købe lidt garn til mig selv for at få gratis fragt. Det blev så til 2 fed NZ Lammeuld i henholdsvis sart grøn og karrygul, og hvor er de smukke begge to.
I første omgang havde jeg tiltænkt det karrygule fed til en Magda til Mynte, men den mindste størrelse er 2 år, og der er dæleme lang tid til, selvom hun er fed og lækker!! Nu tror jeg, at det bliver til en February Sweater til Mynte i dobbelt tråd i stedet, men lad os nu se ;-)

Vi har været i ZOO i weekenden, og det var jeg må ærligt indrømme, at jeg en eller to syrede oplevelser undervejs og under gennemgangen af billederne bagefter; gad vide, om man bliver lettere psykotisk af at holde barselsorlov??

Først: så hvem f..... vælger at tage en toiletforhøjer med i ZOO??

Dernæst: hvem er den lallende idiot med arme ned til knæene og en rummelig hvid bukseble (udenpå cowboybukserne), der ubemærket har taget opstilling lige ved siden af mine yndige børn??

Jeg må med skam melde, at det er Johnny!! MEN han havde altså ikke bukseble på, og hans arme er da også helt almindelige, men jeg må have fanget ham i en lidet flatterende halvt foroverbøjet stilling?!

4 kommentarer:

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Ha-ha...man forestiller sig lige en gammel knark med sixpence og cerut...

Det er sjovt, hvad man ser og måske især ikke ser, når man fotograferer. Vi var en gang til julemandskongres på Bakken, og ungerne rendte og legede i en lille bunke kunstig sne. Vi havde lige fået nyt digital-kamera, og det stod jeg og rodede med. Da vi så kom hjem og så billederne, siger jeg til min husbond:"Det er da Hanne !". Så havde der stået et andet forældrepar nede fra børnehaven lige ved siden - og alle havde været så optaget af hinanden, at ingen havde bemærket hvad der skete omkring os...

Jeg tror, du vil se stanggodt ud i gult ;o)

KH Tina

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Hmm...den kommentar var vist ikke helt godt dansk...håber du fanger meningen allivel - der skulle naturligvis have stået, at alle var så optaget af sig selv...

Jeg tror bare, jeg går i seng...

KH Tina

Julie_a sagde ...

Måske er det Johnnys toiletforhøjer? Fordi hans arme er for lange til at gå almindeligt på toilettet? Og hans bukseble strammer?

Anonym sagde ...

hahahahahhaha...også af Julies kommentar....toiletforhøjer i zoo....i guuuuder!
Karrygult - jaaaaa...'80erne er i den grad kommet igen. Jeg har lokaliseret både flagermuseærmer, højtaljede bukser, haremsbukser, gamasher, kobolt...osv...og også karrygult.
Jeg tror Tina har ret: karrygul vil være fin til dig.
KH Britt