onsdag den 6. august 2008

Twist Collective!

Det ser da lovende ud!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Yep, dem har jeg også fået øje på - fine modeller, lige noget for mig! :o)

Laila: sagde ...

Ja, det ser rigtigt godt ud...en enkelt opskrift er ogsä suset denne vej....

Anne sagde ...

Rigtigt lovende endda :-)

Jeg ender med at sige mit job op, så jeg kan få mere strikketid, jeg når jo aldrig det, jeg gerne vil!!

Anita sagde ...

Wauww, de ser rigtig flotte ud,
næsten allesammen.

Mvh Anita

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Ja, den side faldt jeg også over forleden. Det er rigtig fristende.

Håber det går bedre med din tand.

KH Tina

tanterne sagde ...

Jeg har gået og ventet på dem længe. Og syntes det ser så lækkert ud at jeg har lyst til at printe ud og sætte mig i sofaen med magasinet. - Det kan man bare ikke...