mandag den 11. august 2008

Jeg strikker skam!

Det er bare ikke så længe ad gangen :-)
Jeg kunne faktisk have færdiggjort Myntes Mini (nr. 4-5 stykker) allerede i går aftes, men jeg rodede mig ud i noget snavs med indtagningerne på det ene ærme, som lå heeelt forkert, så jeg tog en rask beslutning, trævlede op og strikkede ærmet igen. Forhåbentlig og formentlig går det raskere med ærme nr. 2, så med lidt held kan Mynte have sin nye trøje på imorgen....damn, vores tørretumbler er i stykker - det har Merci ellers godt af, så hut jeg hvisker?!

FLS ligger i dvale, der mangler ellers kun 1½ ærme, og jeg må bare tage mig sammen.....gaaaab!

Jeg har været inde i byen her til formiddag og få taget stingene efter rodspidsamputationen, og der er altså noget helt særligt over Københavns centrum, hvor jeg iøvrigt kommer alt for sjældent; Perch's Thehandel fik et hurtigt besøg, og jeg fik gloet lidt på vinduer. Min mor gik en klapvognstur med Mynte og Ottilia imens (Alma er i børnehave), og da jeg ringede for at mødes med dem efter tandlægebesøget, bebudede min mor, at de skam sad i et s-tog , som VISTNOK kørte til Køge, "men vi kommer selvfølgelig hjem igen....snart" !!
Efter Mini har jeg planer om en "Clara" til Mynte i kjoleudgaven samt en "Magda" til Alma, det er ved at være årstid til de lidt varmere kjoler - men nu må vi se!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Mini er som altid superskøn!!
Og ja, du hvisker helt rigtigt - Merci SKAL i tumbleren...ellers bliver den slasket.
Knus,
Britt