onsdag den 10. september 2008

Ziltch, nothing, zero!!!

Warning: billedløst indlæg, da Blogger er i udu!
Jeg er absolut ikke produktiv for tiden, jeg er startet på en February Baby Sweater TO gange, men har måttet trævle op, da jeg havde lavet knaphul i begge sider ;-)
Jeg er fuldstændig bombet i knolden om aftenen, så den seneste tid har jeg simpelthen tyet til kriminalromaner - der kan jeg da altid læse siden igen, hvis den ikke lige fiser ind i første omgang.

Mynte er stor og dejligt tyk, hun kravler rundt i hele lejligheden og er svært tilfreds det meste af tiden. Idag sov hun f.eks. fast under hele mit LIC-indkøbsraid, og det er sgu' lidt af en bedrift! For at det ikke skal være løgn har jeg købt årets første julegaver; der var 60% på Brio Networkers, som tilfældigvis er Almas favoritlegetøj, så der røg lige et par bokse i vognen, ned til Höganäs tallerkenerne (nedsat med 50%) og Södahl sengetøjet (nedsat med 70%).........LIC er et sandt paradis for en indkøbshungrende barslende kvinde på dagpenge iført sit Forbrugsforeningskort, jeg elsker simpelthen det sted!

Jeg tror nu, at jeg vil forsøge med en February Baby Sweater én gang til, for modellen er genial til Mynte, og ellers har jeg et par halvafsluttede projekter, der ligger og venter på, at jeg lige nikker den en sidste skalle, så de kan komme i brug. Derudover har jeg ingen projekter, der står klar i kulissen, udover en "Frode", der er sgu' dømt mathed på strikkefronten, og jeg trænger ærlig talt til en (hurtig) succes, så gode forslag modtages gerne!!

3 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

LIC er guld værd, alt fra royal copenhsgen til hipp og joha er meget billigere. Fast punkt på mine Århus ture.
Håber du finder dit strikkemojo igen, strømper str Mynte?

HAHA- mit kodeord ender på lic

Anonym sagde ...

Jeg eeeeeeelsker også LIC og har smidt adskillige tusinde kroner derude og hjembragt adskillige gaver - heldigvis er den tæt på min bopæl :-)))))

Succesprojekt - noget til Mynte helt klart - måske en hue til den kommende vinter?

KH Britt

Anonym sagde ...

Hvad f***** er LIC? Det lyder ikke som noget, der fandtes i Århus, da jeg boede der for 6 år siden? Eller osse var det bare godt nok, da jeg jo var på SU dengang. :o)

Ang. dobbelte knaphuller, så KUNNE man jo evt. lave en slags...hmmm, hvad kalder man det. To knapper med en kort snor imellem, så man kan knappe trøjen i begge sider. MInder lidt om min lukning på min FLS.