tirsdag den 30. september 2008

Topstykke er endelig på pindene...

men jeg havde lige et par småting, der skulle fra hånden først, heriblandt Myntes lille cardigan:

Derudover er jeg i gang med montering af Myntes BSJ II, og det var da så sandelig også på tide, hvis hun skal nå at have glæde af den.

Ellers går min dag med at holde styr på Mynte, der bare er OVERALT! For en lille uges tid siden begyndte hun at rejse sig op, og hold da fest, hvor har jeg bare lige haft travlt siden - der var lige et par trappegitre, der skulle monteres, mapper der skulle flyttes osv.




Lige nu ligger lille Frk. Pløkløs og sover, hun er hamrende forkølet og har feber, så der er dømt ren afslapning herhjemme sammen med Alma, der også trænger til en fridag!

Opdatering: og så er Halloween ved at gøre sit indtog i Tivoli, så jeg lige ud af mit soveværelsevindue....gad vide, hvordan den blå mand har det lige nu?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Super-lækker Mynte cardigan du har fået lavet. Så bliver det vel i aften du kan komme igang med at tune topstykket :-)når der er ro på børnefronten.