torsdag den 10. april 2008

Ottilias cardigan

Jeg er godt igang med den cardigan, som Ottilia skal have på, når hun skal synge i Enghaveparken til børnenes kulturdag. Jeg er lige midt i et langt, sejt træk med 21 cm. glatstrik (gaaaab), men så bliver det heldigvis sjovt igen. Ellers har jeg kun gang i Apple Tree Blanket, for det mangler jeg virkelig nu, hvor flyverdragten er ved at være for varm - og for lille - til Mynte. Det er især et problem, når hun sidder i autostolen, og der vil tæppets størrelse være helt perfekt. Hver dag påtænker jeg at slå op til en djævlehue eller to, men det bliver sgu ikke rigtig til noget, selvom Mynte godt kunne bruge et par stykker mere.

Jeg har ligget totalt underdrejet med en eller anden influenza-lignende tilstand, dog uden feber, men hold da helt ferie, hvor har jeg været ramt. Nu er jeg i klar bedring, og det skal jeg også være, for imorgen skal jeg nemlig til koncert med Henrik Hall & Himmelstormerne i Pumpehuset, og det bliver bare så fedt!!!

2 kommentarer:

Fríða sagde ...

åååhhh, sikke en lækker, lækker farve!
kh.fra Island
Frida

Hygge-Strik sagde ...

Hvor strikker du flot i Muskat, jeg syntes det kan være svært at få ensartet. Skøn farve.
Kh. Bebiane