fredag den 18. april 2008

Hvor er du bare noller, mor!!


Okay, så er endnu en præ-teenager klækket, væk er alle de lykkelige stunder, hvor éns hænder og fødder kunne underholde i timevis, nu skal der tales og underholdes i én uendelighed. Selv mine specialiteter får sommetider et hånligt grynt og "gider-du-lige-!-tror-du-virkelig-jeg-er-så-nem-?!-blikket, altimens det lille ansigt krøller sig sammen i en Ove Sprogøe-grimasse, og en masse hostelignende gryntelyde brager ud i lokalet. Ja, det er lille yndige Mynte, jeg refererer til, Mynte - hvis små lemmer nu kan baske i alle retninger og som kan fastholde min hånd i et jerngreb, der er nærmest umuligt at vriste sig ud af.

Forleden var jeg til frokost hos en veninde, og Mynte skoggerlo i flere timer, hver gang hun fik øje på Anni. På det tidspunkt var jeg vældig stolt, men nu hvor jeg ved, at Mynte er præ-teen, så slår det mig, at hun jo nok lo AF Anni og ikke MED Anni......ja, jeg holder kæft ;-)

Jeg har været på eBay idag og købe nye Silk Garden-forsyninger til endnu en BSJ, for den model holder altså vand. Derudover røg der et par nøgler Silk Garden Lite i kurven, som sandsynligvis ender som et lille tørklæde til mig selv.

5 kommentarer:

Tineke sagde ...

Lækker barn, og jeg har også en pre-teenager, dog på 11 år :), og nøj, hvor kan man så lige pludselig føle sig en oldsag.

Er det ikke også en BSJ Mynte har på på billedet? Lækkert i Noro garnet....

Kh. Tineke

Anonym sagde ...

Børn med vilje, sådan skal det være. Hvor er hun skøn på de billeder...
KH Britt

Tina Mølgaard Andersen sagde ...

Skøn tid, og superlækre billeder, hun er bare dejlig.

Unknown sagde ...

Det barn er da for lækker :-) !!

Anonym sagde ...

Ah lækker, lækker kind, lige til flubre!! Mmmmm, ææælsker babyer!!
kh Linda