lørdag den 22. marts 2008

Walk-Through til BSJ....

Findes lige hér!
Vi er netop hjemkommet fra ZOO, hvor vi fik lov at komme indenfor i elefanternes kommende palads, som jo til dels er lagt i Frederiksberg Have. Elefanterne er faktisk allerede flyttet ind, og det bliver vist især en kæmpegevinst for hanelefanten Chiang Mai, som i mange år (40?!) har haft trange kår. Fremover kommer han til at gå lige ved siden af resten af flokken, og udsynet til dem er helt i top - det glæder mig meget, for hold da op, hvor har hans elefantliv været indskrænket!
Jeg er i fuld gang med Mini til Mynte, og da jeg selvfølgelig ikke har husket at købe nye bambuspinde til Audrey, ryger strikketøjet på en rundpind istedet, for jeg kan altså ikke vente til på tirsdag!

Opdatering: jeg så lige din kommentar, Jeanette: jeg har brugt knapt 3 nøgler på pind 4, og størrelsen er vel fra 3 mdr. og op.

Ingen kommentarer: