onsdag den 26. marts 2008

Nu mangler vi så bare modellen....


Cobblestone er klar til brug, kameraet er lokaliseret, og nu går jagten så ind på Johnny - fortsættelse følger!

Påsken forløb stille og fredeligt, der var både tid til en tur i ZOO, et eftermiddags-smut på Bakken og påskefrokost. Nu er det hverdag igen, og det nyder jeg ærlig talt. Jeg får ikke strikket så meget i disse dage, men til gengæld får jeg købt en masse ind på eBay og omegn; lige nu venter jeg pakker fra Hong Kong (2 stk.), England (2 stk.) og en enkelt fra Hawaii. Der er købt Nintendo spil, kæmpe piratskibet fra Lego Duplo, strikkebog, kosmetik og øreringe; de første pakker burde komme én af dagene. Jeg glæder mig til at modtage bogen; jeg har set flere af modellerne på Ravelry, og især én af dem inspirerede mig vildt meget - den vender jeg naturligvis tilbage til, så snart bogen er arriveret.

Mini synger på sidste ærme, og så må det da snart være Audrey's tur!!

1 kommentar:

Lene Sophie sagde ...

Glæder mig til at se Cobblestone med indhold, den ser meget lovende ud. Og hvad med et billede af Mynthe, er det ikke længe siden vi sidst har nydt hende ???
KH Lene Sophie