fredag den 30. april 2010

Marie, Louise og Ludvig...


Så blev den færdig, den lækre sag fra DROPS, som jeg omtalte i mit forrige indlæg. Desværre er den bare ALT for lille til Ottilia, derimod passer den perfekt Alma, som netop er fyldt 6 år! Ottilia er selvfølgelig en kende skuffet, så nu må jeg begå et eller andet smart og sommerligt til hende. Bare rolig, Alma er ikke pletskaldet, på billedet er hun lige steget op af karbadet og har vandkæmmet hår. Faktisk ligner hun lidt L.O.C. på det øverste billede ;-)

Her er så mit seneste projekt: Marie's kjole fra Rasmilla Design. Endnu engang har Sanne designet en gennemtænkt og smukt detaljeret model, jeg glæder mig vildt til at se Mynte i den. Ludvig er bare den største kælepotte, og det var fuldstændig umuligt at holde ham væk fra strikketøjet, imens jeg fotograferede, og han er jo heller ikke værst, den lille brune cigar!

Hvad sker der ellers i det lidt lille hjem? Jeg har netop bestilt garn til en yndig trøje til Mynte og jeg glæder mig til at få det i hænderne. Som tidligere nævnt venter en trøje til Johnny i kulissen, og jeg har netop afgivet bestilling på Cascade-garnet, som har været i restordre hos First 4 Yarns på grund af askeskyen. Imorges trykkede jeg på ordre-knappen, og to timer senere modtog jeg en mail om, at garnet er på vej til DK- det er sgu' da service!!

2 kommentarer:

Britt sagde ...

Herlige billeder af både børn, strik og hund! Ludvig ligner godt nok også en rigtig hyggebasse!

Anonym sagde ...

Jeg så du havde fået noget zephyr brodergarn af oldemor. den slags garn nr. 3180 søger jeg, da jeg laver nyt betræk til en gyngestol jeg syede for 40 år siden, men den slags garn kan ikke købes mere, så hvis du vil sælge vil jeg gerne købe.
Med venlig hilsen
gretheflink@jubii.dk