mandag den 25. maj 2009

Den er go' nok!

Jo-jo, jeg ER skam i live...og tilmed strikkende!

Der har ikke været overvældende aktivitet her på bloggen i de sidste måneder, og det skyldes ene og alene, at hverdagen tog mig, åd mig og spyttede mig ud igen! Jeg har ligget syg i knapt en uge med en voldsom forkølelse og alskens medfølgende uhyrligheder, og i den anledning har jeg fået strikket lidt mere end sædvanligt.

Pebbles er taget af pindene, en skøn lille cardigan, som jeg dog måtte trævle delvis op 6000 gange. Mønsteret er nemt at memorere, men jeg miksede konstant ret-ril/ril-ret, hvilket vakte store forstyrrelser i boblerne. Til sidst ville jeg bare have den færdig, så nu kommer Mynte til at rende rundt med en ustabil halskant (undskyld, Sanne!). Garnet er (selvfølgelig) Supersoft, og farven hedder Topaz.


Hvad sker der ellers? Jeg har netop købt 5 nøgler Karabella Aurora 8 i farven Royal Navy, et garn, der bliver rost til skyerne i denne review. Jeg glæder mig helt vildt til at prøve det, og indtil det når frem, kan jeg jo passende finde den rette opskrift.....måske en Mynte-kjole til efteråret?!

Derudover har jeg Cascade Ecological Wool liggende til en Owls, og det er da også bare for lækkert, det garn!

4 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Super fin er den blevet.
Bestemt arbejdet værd ;)
Yt.

britt sagde ...

Nææææhhh, strik! Hvor er den fin - den lille topaz-farvede sag.
Lyder også som skønne projekter du har på bedding.
:-) Britt

Ulla sagde ...

Halløj!
Fin lille Pebbles, Mynte er helt sikkert så bedårende, at ingen lægger mærke til ustabil halskant.

Interessante projekter, der skal på pindene. Giver du en anmeldelse af Karabella Aurora 8 i efteråret?

Anonym sagde ...

Hvor er den bare flot :-) Det er sjovt så forskellige farverne er på de 2 billeder. De er flotte begge 2, men hvilken er den 'rigtige'?