lørdag den 28. februar 2009

Fuld tilfredshed!

Tak for alle jeres kommentarer i forrige indlæg :-)

Jo, der ER mindre af mig, efter 3. graviditet nåede jeg ret hurtigt ned på min normalvægt helt uden kamp, 3 svært aktive børn og en lejlighed på 4. sal UDEN elevator gør underværker!

For lige at runde Mini til voksne, så har jeg flere steder læst om utilfredse strikkere, der synes, at pasformen er forkert, og det kan jeg bare slet ikke genkende! Jo, hvis jeg havde holdt mig til de 4 nøgler, der kunne jeg slet ikke holde ud at have den på - når jeg strakte armene frem (eller endnu værre op i luften) røg hele bagsmækken op til midt på ryggen, og den var bare totalt kikset! Efter forlængelsen er den bare så skøn at have på, og det er sgu' store ord fra mig, der nødigt bærer noget, jeg selv har strikket! Så i bund og grund er mit råd nok, at et ekstra nøgle garn er godt givet ud!

Jeg har mange projekter på bedding, men da jeg venter på det rette garn, har jeg i mellemtiden investeret i den yndigste lille babytrøje fra Nørkleriet:

Jeg har så valgt at strikke den i Onions merino, bare for at prøve det, og derudover har jeg blæst den op i str. 1½-2 år (opskriften går til 12 mdr.). Jeg er lidt spændt på garnet, jeg har strikket 1/4 ngl. og har allerede været nødt til at kappe garnet et par gange, da der indimellem optræder 10 cm, hvor garnet er komplet loddent?! Anyways, jeg er VILD med modellen, så den skal nok blive strikket igen...og igen!

1 kommentar:

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Uh, hvor ser den lækkker ud (men et svært navn at sige ;o) ).

KH Tina