lørdag den 12. juli 2008

Super service hos 123knit.com!!

Jeg havde egentlig besluttet mig for at forsøge mig med en varm udgave af February Lady Sweater, strikket i Cascade 220, for hvis den skulle ende sine dage som UFO, kunne jeg altid finde anvendelse for garnet.

Hmmm, men så har jeg jo set diverse udgaver rundt omkring i blogland, så sent på eftermiddagen igår tog jeg en hurtig beslutning og lagde (blandt andet) et par bundter NZ lammeuld i kurven hos 123knit.com. Idag - 16 timer senere - afleverede postbuddet så pakken her på matriklen! Hold da op, det er da for vildt - tak for en fantastisk service, Nanna!!

Okay, så skal det sgu' også være NU, tænkte jeg, og dirigerede bilen (indeholdende mand, børn og kat med kurs mod kolonien) ind forbi Sommerfuglen, hvor den anden halvdel af strikkeprojektet skulle indkøbes. Her var jeg også heldig, for garnet havde været i restordre og var netop ankommet i går eftermiddags.

Jeg glæder mig meget til netop dette projekt, for jeg har aldrig strikket i hverken NZ lammeuld eller Isager's Alpaca, så det bliver spændende!

Ellers så synger den lille BSJ til Mynte på sidste vers; jeg mangler kun omkring 5 pinde, men selvfølgelig har jeg (i min FLS-iver) glemt både strikketøj og opskrift, hvilket jo faktisk TVINGER mig til at påbegynde FLS......gad vide, om Mynte er for lille til at agere garnvinde, imens jeg tager tjansen som det menneskelige krydsnøgleapparat ;O)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det garn skal du nok få vundet op - for selvfølgelig skal du da starte FLS NU!
KH Britt

Anonym sagde ...

Du må bare ikke smide den i vaskemaskinen.Heller ikke på kold vask for det kan NZ ikke klare. Jeg havde strikket en Liselotte og den er ikke noget ved mere...

Hilsen Estermarie

Anonym sagde ...

Hej Britt og Estermarie,
Jeg er gået igang, Johnny indvilligede i at lægge arme til: "Det er ligesom gamle dage, Julie".....han savnede vist garnvinde og krydsnøgleapp. og så faktisk helt lettet ud, da jeg foreslog et ekstra sæt hér til kolonien ;-) Estermarie, mange tak for den temmelig vigtige oplysning, den er straks noteret med rødt i hjernebarken!
KH Julie