mandag den 19. maj 2008

Hip in Cotton!!

Jeg har set nederdelen før og har vist også gemt opskriften i min (nu ikke-eksisterende) opskriftsamling, men det var da først, da jeg læste et indlæg hér, at jeg for alvor blev draget.


Garnet er indkøbt, pindene er fundet frem, og så snart Johnny arriverer, får han Mynte i armene, så jeg kan komme igang!! Jeg glæder mig meget til at se, hvordan farverne arter sig sammen, de ser ihvertfald fantastiske ud, som de ligger her foran mig. Jeg har valgt Safran fra Garnstudio, og der blev købt rigeligt ind, så der er nok til både Ottilia og Alma.

6 kommentarer:

LindaT, Kastrup sagde ...

Hej, ja den model er så sød. Har printet den ud og gemt til der forhåbentlig kommer et barn forbi i passende størrelse. Hende teenageren her på matriklen ønsker ikke hjemmestrik. Lækre farver du har valgt. LindaT, kastrup

Anonym sagde ...

Med de skønne farver kan den da kun blive et megahit!
KH Britt

Tora sagde ...

Nyydelige sommerfarger! Jeg gleder meg til å se!

Anonym sagde ...

Jeps, den er nemlig go', er den! Og i alle størrelser, så overvejer selv en vinterudgave i Kauni eller lignende.
Jeg venter blot på modellen til en fotosession, for nederdelen er færdig og beundret vældig meget. :o)

simpelsyning sagde ...

Den er så smuk - tænker på at strikke den til min datter på 10 - hvis hun kan lide den.. Skønne farver du har valgt.

Anonym sagde ...

Den er både sjov at strikke og rigtig god, den faldt straks i god jord hos Christina på 7, http://www.kludekoner.dk/forside.php?ssprog=dansk&&vispic=2047
God fornøjelse, Hanne