onsdag den 31. december 2008

Mit hjertegræs - min øjesten!




Ja, så er nytårsaften og Myntes 1-års fødselsdag oprundet. Den lille marcipangris har selvfølgelig fået alle sine gaver og flere sange, men vi venter med lagkage-seancen til imorgen. Jeg har aftalt med min søster, at vi fremover fast mødes til brunch den 31. december, bortset lige fra i år....jeg kunne sgu' ikke rigtig overskue det. I aften får vi gæster: et nybagt forældrepar og min mor kommer. Menuen er - som altid - fisk og skaldyr i forskellige variationer, i år bliver det noget med hellefisk, sushi, kæmperejer og løjrom. Hvidvin er der rigeligt af, og Johnny har købt gavmildt ind til børnene i form af børnekrudt, hatte, serpentiner, truthorn osv.
Godt nytår, allesammen!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med hende, og godt nytår!!
kh Linda

Anonym sagde ...

Også godt nytår til dig Julie og kæmpe stort tillykke med marcipangrisen :-)

Anonym sagde ...

Kæmpetilykke med den søde lille snut! Og rigtigt godt nytår!
KH Britt

Fríða sagde ...

til lykke, til lykke! og godt nytår til dig og dine. denne dag har en speciel plads i mit hjerte. det var min elskede, afdöde lillebrors födselsdag. og jeg kan fortælle at folk födt på denne dag er spektakulære.
kh.fra Island
Frida

strikkeforsker sagde ...

Tillykke Mynte
& Godt nytår til Jer