torsdag den 6. november 2008

Try and try and try again...

Jeg er godt nok kun nået til det andet "try", og denne gang ser det søreme ud til at lykkes! Det er Shifting Sands Scarf, jeg refererer til, hvor første forsøg endte i en optrævling, da jeg var utilfreds med en rullende kant. For tiden strikker jeg kun i hverdagen, når jeg ser TV, så det vil sige tirsdag (Wallander), onsdag (Desperate Housewiwes) og torsdag (Sagen genåbnet), hvilket ikke er alverden, men på pind 5.5 går det jo rasende stærkt.


Jeg er over halvvejs, og med Johnnys høje og opmuntrende tilråb fra sidelinen ,satser jeg på at gøre det færdigt i weekenden. Johnny og jeg skal have en enkelt overnatning i Køge fra lørdag til søndag - er der nogen, der ved, om der er nogle gode garnforretninger i byen? Forslag og tips modtages med kyshånd!
Jeg har i øvrigt ikke glemt de lovede billeder af Topstykke, men jeg skal lige have den onduleret i en tørretumbler først - og vaskekortet skal lige tankes op med penge først ;-)

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Julie.
Det er der ikke... Altså gode garnforretninger. Der findes en og den er ikke noget at skrive hjem om. Men der findes en skøn forretning med patchwork sager. Jeg bor selv i Køge og savner en god garn-biks.
Dorte

Anonym sagde ...

Hov, jeg glemte lige at skrive, at jeg er duddelutte - Dorte

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Det ser godt nok lækkert vamset ud det tørklæde.

KH Tina

Anonym sagde ...

Hejsa

Kan kun tilslutte mig - der er ingen gode garnbikse i Køge. Det er der derimod i roskilde - hvis I tilfældigvis kommer der forbi: garnhøkeren....

Hilsen Helle (der bor imellem køge og roskilde)

Anonym sagde ...

Dorte: øv, desværre er jeg ikke patchwork-interesseret :-(

Tina: har du prøvet Malabrigo? Det er SKØNT!

Helle: Se, det var da en rigtig god idé med Roskilde; Johnny er konsulteret og rejseplanen revideret (jeg er da en ægte rimsmed), frokosten indtages i Roskilde - det er jo alligevel på vejen (host-host)!
KH Julie