onsdag den 11. februar 2009

Bagholdsangreb?!

Hvis du påtænker et sådant, så er det nu, du skal slå til, for jeg har bare det ondeste hold i nakken! Det er eskaleret efter en nat, hvor jeg må have ligget i en temmelig uhensigtsmæssig stilling, men det har da ikke afholdt mig fra at strikke, næh nej - det var nærmest godt for mig! I går aftes var der både Dokumania og Beck, så jeg fik strikket til den store guldmedalje, og inat vågnede jeg så med de vildeste smerter i hele venstre skulderparti samt nakken. Idag har jeg vandret rundt som en værdig kandidat til et freakshow, og for at det ikke skal være løgn, skal jeg til koncert iaften, hvor jeg da havde tænkt mig at slå mig lidt løs. I bedste fald kan jeg score en gratis siddeplads, når de tilbyder mig en kørestol......

Ingen kommentarer: