mandag den 11. august 2008

eBay rules!!

Jeg må endnu engang bøje mig i støvet overfor de besparelser, man kan gøre via eBay: min bærbare HP har siden nytår skrantet nærmest konstant og har været indleveret 3 gange af min. 3 ugers varighed (pr. gang) til reparation. Jeg har kraftigt på fornemmelsen, at den kun har fået repareret 2 ud af 3 fejl pr. gang - f.eks. ville det være meget nærliggende at tjekke batteriet, når pc'en indleveres pga. overophedning, da batteriets levetid jo forkortes væsentligt af høj temperatur?! Således fik jeg en pc udleveret fra reparation, hvor batteriet - trods utallige genoplivningsforsøg - var dødt, og pc'en måtte selvfølgelig indleveres dagen efter igen. Endelig - 4 uger senere - fik jeg min bærbare tilbage med en nyt batteri, og 3 dage senere gik strømforsyningen!!

Jeg magtede simpelthen ikke mere fnidder, så jeg gik på nettet og søgte først her i DK: 446,88 kr. uden fragtomkostninger for en original HP adapter; hurtigt videre til eBay, der førte mig til Hong Kong, hvor jeg skulle slippe 104,50 kr. inkl. fragt - det er fandeme i orden! Det siger selvfølgelig sig selv, at det IKKE er en original adapter, men ydeevnen er fuldstændig ens, og jeg er i øvrigt hamrende ligeglad, så længe den funker - og det gør den.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hehe, jaaaah, eBay! Jeg er trofast kunde, efterhånden så meget, at jeg i dag ikke anede, hvad det nu lige var, posten kom med denne gang. Kan ikke rigtigt altid følge med. :o)