fredag den 25. juli 2008

Shifting Sands Scarf er på pindene...


Og det skrider stille og roligt frem - opskriften findes hér. FLS er også igang, jeg er på det første ærme men bliver ved med at lave ged i omgangene, hvilket er hamrende irriterende, men som jo heldigvis kan løses ved at markere begyndelsen af omgangen tydeligt.



Mynte er blevet stor, hun kan næsten sidde selv på et tæppe, og hendes søvn- og spisemønster er ændret. Hun bliver stadig ammet, men sidder nu og smasker højlydt, når vi andre spiser, og her til aften spiste hun stort set det samme som os - det bliver bare nemmere og nemmere! Alma er til gengæld i gang med det store FORÆLDREOPRØR, hun bander og svovler som en havnearbejder det ene øjeblik og er regredieret til babystadiet det næste øjeblik. Det er vel en forsinket reaktion på Mynte's ankomst, men hold da op, hvor får vi hug! Alma vil helt klart profitere af et ferieophold uden Mynte, så årets Femø-Jazzfestival ligger bare helt perfekt; tirsdag morgen drager Johnny, Alma, Ottilia og min mor afsted, og så ser jeg dem først igen søndag aften! Jeg glæder mig til roen og samværet med Mynte men er samtidig også helt sikker på, at jeg kommer til at længes helt vildt efter min familie.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

I guuuuder hun er blevet stor!
Smukt tørklæde - meget flot effekt det mønster har.
KH Britt