tirsdag den 25. december 2012

En forsinket julegave til DIG ;0)

Tin Can Knits Knits har bedt mig om at sprede følgende budskab: gå ind på deres hjemmeside eller på Ravelry og vælg det mønster, du ikke kan undvære. Læg mønsteret i kurven og skriv kuponkoden SHARETHELOVE og vupti - du er den lykkelige ejer kvit og frit! Tilbuddet gælder indtil den 1. januar 2013. Mit valg faldt på Snowflake og jeg er vild med, at størrelserne i opskriften spænder fra barn til voksen. 


Her på Vesterbro går det bare godt, vi er glade og tilfredse. I sommers blev familien udvidet med vores franske bulldog Leo (Lummerkrog), som er den skønneste og nemmeste hund på denne jord. Vi kom os aldrig over at vi måtte give Lange Ludvig et nyt hjem, og samtidig var især jeg vanvittig bange for at skulle hele molevitten igennem igen. Derfor faldt valget på førnævnte hunderace, som er en rigtig hygge-prutte-jeg-holder-bøtte-og-bliver-i-min-kurv-hund. Køn er han sgu' ikke, men hold da fest, hvor vi elsker  ham!

Jeg strikker jo selvfølgelig fortsat og er igang ned:

- Skappelgenser til Ottilia i Drops Alpaca og Kid-Silk
- Olinda til Ottilia i Drops Lima

Derudover er jeg begyndt at få seriøse herresweater-abstinenser - det er alt for længe siden, jeg sidst begik en til Johnny. Jeg har Ranger i tankerne og har tænkt mig at strikke den i Cascade 220 "Red Wine Heather".

Nå ja, så rundede jeg da også et skarpt hjørne i slutningen af november - 40 år er da ingen alder, vel?!

4 kommentarer:

Gitte sagde ...

Tusind tak for tip. Må indrømme at jeg købte præcis det samme mønster :-)

Glædelig jul til dig og dine.

Helle sagde ...

Du har valgt den skønneste hund --Har man ikke haft en fransk buller har man ikke haft hund ;-) Vi elsker også vores Emma selvom hun prutter ;-)

Julie sagde ...

@Gitte: tak og i lige måde :0)
@Helle: du kan tro, at jeg fulgte med på din blog, da du fik Emma!

GrenDesign sagde ...

Godt nytår, Julie!
Og tillykke med hundevapsen - den ser herlig ud :-)