torsdag den 2. september 2010

Hvor pokker...

er mit kamera? Jeg har færdiggjort flere projekter, faktisk vil jeg kalde mig selv for direkte produktiv i denne tid!

Når det dukker op, kan jeg vise jer en kjole, en cardigan og en vest, alle tre i Mynte-størrelse. I stedet er der røget en Elvira på pindene, og så venter jeg spændt på en pakke fra Geilsk indeholdende en Lille Slyngel - begge dele til den smukke og ustyrligt frække Mynte, som dagligt rynker brynene, hæver pegefingeren og siger: "Roooooolig nu, mor!".

Og kryds så lige fingre for mig, for jeg har nemlig lagt billet ind på noget lækkert (og billigt) garn i farven "Shell" ovre hos Liselotte.

Hvor brugte jeg dog sidst det fordømte kamera....

1 kommentar:

hanne sagde ...

så rooolig nu mor, du finder det nok, og vi venter bare med spænding på billederne...:)