fredag den 13. juni 2008

Dagen før dagen...


Billedet stammer ikke fra selve barnedåben, men fra dagen før hvor børen lige skulle afprøves! Jeg har de yndigste billeder af Mynte, men der figurerer også andre personer på billederne, som jeg er nødt til at indhente tilladelse fra, før jeg publicerer billederne på nettet.
Vi havde en skøn dag med selve dåben på Vesterbro og frokost i kolonihaven - vi havde indtaget min mors have i dagens anledning, da hendes er meget frodig, smuk og helt "privat".
Mandag morgen rejser vi afsted på 14 dages ferie til Svendborg, Ærøskøbing og Jelling i Jylland, og inden skal vi lige have overstået:
  • De sidste 2 håndværkerbesøg i køkkenet
  • En sommerfest på fritten, hvor der skal medbringes 1 ret + kage

  • Et besøg hos oldemormor

  • Aflevering af Albert-kat hos mormor

  • Et besøg i ZOO med Alma, en af mine veninder og hendes søn

  • En gennemgribende rengøring af bil + diverse indkøb af rullegardiner og andre børnevenligheder.

  • Afprøvning af telt, indsamling og pakning af campinggrej

Johhny har vagt på Frederiksberg Hospital imorgen, så der er jeg alene med 3 børn fra kl. 7-15, og skal derfor ikke forvente det store ryk i det tidsrum, men ellers skulle det da ikke være nogen sag at nå det hele.....hvis jeg lader være med at sove ;-)

1 kommentar:

strikkeforsker sagde ...

God ferie!

Sikken en liste, det er bare at starte fra en ende af :-P

p.s. Sig til, hvis du ender i Odense og vil have selskab til garnshopping